1. Zwrot produktów:

Potrzebujesz jednak innego rozmiaru lub koloru? A może po namyśle lepszy byłby inny produkt? To żaden problem! poniżej zamieszczamy całą procedurę zwrotu w Hayloft.pl.

Na dokonanie zwrotu lub wymiany masz 14 dni od dnia otrzymania przesyłki.

Na początku prosimy o wypełnienie formularza zwrotu, którego potrzebujemy jako dokumentu zaświadczającego o potrzebie zwrotu. Formularz jest dostępny poniżej.

Po wypełnieniu formularza prosimy o przesłanie go na hayloft@hayloft.pl lub w wersji wydrukowanej załączenie do paczki ze zwracanymi produktami.

Pakując paczkę zwrotną pamiętaj, aby załączyć potrzebny do dokonania zwrotu dokument zakupu.

Uwaga! Do dokonania zwrotu niezbędny jest dokument zakupu – faktura lub  paragon (oryginał) – tylko taki dokument umożliwia nam anulowanie zaksięgowanej wpłaty! Zwroty bez dołączonego paragonu fiskalnego nie będą uwzględniane!

 

Adres do nadania przesyłki zwrotnej:

HAYLOFT Altmaster Logistyka – hala nr 1

ul. Ogrodowa 15

05-555 Grzędy

UWAGA! Produkty szyte na miarę pod indywidualne zamówienie (np. szyte na miarę oficerki, czapsy) nie podlegają możliwości zwrotu lub wymiany!

∗ Zwroty realizowane są na koszt nadawcy, dlatego prosimy o przemyślane zakupy lub w razie możliwości odbiór osobisty.

Szczegółowe warunki dokonywania zwrotów znajdziesz w Regulaminie.

2. Zwrot należności:

Zwrot należności zajmuje nam maksymalnie 14 dni od momentu dotarcia do nas przesyłki. Po odebraniu przesyłki dostaniesz od nas wiadomość drogą mailową z potwierdzeniem przyjęcia zwrotu i dokonania przelewu zwrotnego.

Zwrot należności dokonywany jest na podstawie numeru konta, który został podany podczas wypełniania formularza zwrotu.

FORMULARZ ZWROTU

Reklamacja/Rękojmia

W przypadku kiedy okaże się, że produkt posiada jakieś wady lub wystąpi niezgodności towaru z umową, masz prawo go reklamować.

W celu przeprowadzenia reklamacji prosimy w pierwszej kolejność o kontakt drogą mailową na adres hayloft@hayloft.pl

W mailu opisz problem oraz załącz zdjęcie/zdjęcia produktu oraz zdjęcie paragonu fiskalnego z widoczną datą zakupu.

Na podstawie zdjęć produktu oraz paragonu przekazujemy reklamację do producenta i wrócimy z odpowiedzią, gdy reklamacja zostanie już rozpatrzona. Pamiętaj, że różne produkty mogą mieć różny okres gwarancyjny, a rozpatrywanie reklamacji może czasem potrwać. Prosimy o cierpliwość w tej kwestii 🙂

Po uprzednim uzgodnienia wymiany lub zwrotu droga mailową zwrotu towaru możesz dokonać na adres naszego magazynu i punktu odbioru:

HAYLOFT Altmaster Logistyka – hala nr 1

ul. Ogrodowa 15

05-555 Grzędy

Szczegółowe informacje dotyczące rękojmi znajdują się w Regulaminie sklepu.

 

Jeżeli masz jeszcze jakieś pytania dotyczące procedury zwrotu/wymiany skontaktuj się z nami 🙂

0