Jak skorzystać z fachowego doradztwa obsługi sklepu?

Skontaktuj się z nami!

  • mailowo: hayloft@hayloft.pl
  • telefonicznie: +48 888 758 496
  • przez Facebooka

Czy muszę mieć konto aby dokonać zakupu?

Nie wymagamy rejestracji by dokonać zakupu w naszym sklepie. Jednakże rejestracja pomaga nam gdy zachodzi potrzeba kontaktu lub dodatkowych ustaleń dlatego szczerze ją zalecamy:)

Jak mogę dokonać reklamacji towaru?

W celu dokonania reklamacji najpierw poinformuj nas mailowo o zaistniałej sytuacji w dalszej kolejności przejdź do zakładki zwroty i postępuj zgodnie z instrukcją, abyśmy mogli zgłosić twoją reklamację u producenta.

Jak mogę wymienić lub zwrócić towar?

Zwrotu lub wymiany możesz dokonać w ciągu 14 dni od momentu wydania towaru przez nasz magazyn. W tym celu wystarczy pobrać i wypełnić formularz dostępny w zakładce zwroty/wymiana towaru, a następnie postępować zgodnie z instrukcją. Wypełniony formularz wraz z towarem na adres naszego magazynu: Hayloft Altmaster Logistyka – Hala nr. 9, ul. Julianowska 61, 05-500 Piaseczno.

Więcej szczegółów znajdziesz w zakładce „wymiana lub zwrot” oraz zakładce „Regulamin”.

Gdzie znajduje się punkt odbioru osobistego?

Punkt odbioru osobistego mieści się w naszym magazynie, pod adresem:

Hayloft
Altmaster Logistyka – Hala nr. 9
ul. Julianowska 61
05-500 Piaseczno

Szczegółowe wskazówki znajdziecie tutaj

Jak się z nami skontaktować?

W razie wszelkich pytań i wątpliwości zapraszamy do kontaktu:

  • mailowego: hayloft@hayloft.pl
  • telefonicznego: +48 888 758 496
  • przez Facebooka

Jaki będzie czas oczekiwania na zamówienie?

Czas oczekiwania na zamówienie może wahać się w zależności od dostępności produktów, zarówno w naszym magazynie, jak i u producentów lub dystrybutorów.W przypadku, gdy zamówione produkty oznaczone są jako dostępne w naszym magazynie wysyłka nastąpi w ciągu 1-2 dni roboczych. Natomiast w przypadku produktów sprowadzanych na zamówienie czas oczekiwania może wynieść od 2 dni do około 6 tygodni. Skontaktuj się z nami, aby uzyskać informację na temat długości czasu oczekiwania na dany produkt.

Dlaczego warto zapisać się do newslettera?

Zapisując się do naszego newslettera zyskasz nie tylko możliwość śledzenia nowości i promocji w sklepie hayloft.pl.

Dzięki subskrypcji dowiesz się także kiedy na naszym blogu pojawi się nowy artykuł lub recenzja produktowa.

Zaprosimy Cię również do udziału w ankietach mających na celu między innymi wybór tematyki przyszłych artykułów.

Ile zapłacę za dostawę?

Wszelkie informacje dotyczące płatności za dostawę znajdziesz w tej zakładce.

Jakie metody płatności akceptujemy?

Pełne informacje na ten temat znajdują się na tej stronie.

Jak wygląda polityka prywatności?

Szczegóły dotyczące polityki prywatności znajdziesz w zakładce Polityka prywatności.

Co zrobić gdy zapomnisz hasła lub loginu?

Jeśli zapomniałaś/eś hasła to nic strasznego:) Przejdź do strony resetowania hasła i wybierz nowe????

W jakich godzinach mogę odebrać towar w punkcie odbioru osobistego?

Odbiór osobisty najlepiej ustalać kontaktując się z nami telefonicznie:). Wszystkie informacje, których potrzebujesz znajdują się w tym miejscu

0