Jak skorzystać z fachowego doradztwa obsługi sklepu?
Skontaktuj się z nami!
- mailowo: hayloft@hayloft.pl
- telefonicznie (od poniedziałku do piątku w godzinach 11-18):
– zamówienia : +48 606131718
– doradztwo żywieniowe: +48 888 758 496 - przez Facebooka
Czy muszę mieć konto aby dokonać zakupu?
Nie wymagamy rejestracji by dokonać zakupu w naszym sklepie. Jednakże rejestracja pomaga nam gdy zachodzi potrzeba kontaktu lub dodatkowych ustaleń dlatego szczerze ją zalecamy:)
Jak mogę dokonać reklamacji towaru?
W celu dokonania reklamacji najpierw poinformuj nas mailowo o zaistniałej sytuacji w dalszej kolejności przejdź do zakładki zwroty i postępuj zgodnie z instrukcją, abyśmy mogli zgłosić twoją reklamację u producenta.
Jak mogę wymienić lub zwrócić towar?
Zwrotu lub wymiany możesz dokonać w ciągu 14 dni od momentu wydania towaru przez nasz magazyn. W tym celu wystarczy pobrać i wypełnić formularz dostępny w zakładce zwroty/wymiana towaru, a następnie postępować zgodnie z instrukcją. Wypełniony formularz wraz z towarem na adres naszego magazynu:
HAYLOFT Altmaster Logistyka – hala nr 1
ul. Ogrodowa 15
05-555 Grzędy
Więcej szczegółów znajdziesz w zakładce „wymiana lub zwrot” oraz zakładce „Regulamin”.
Gdzie znajduje się punkt odbioru osobistego?
Punkt odbioru osobistego mieści się w naszym magazynie, pod adresem:
Hayloft
Altmaster Logistyka – Hala nr. 9
ul. Julianowska 61
05-500 Piaseczno
Szczegółowe wskazówki znajdziecie tutaj
Jak się z nami skontaktować?
W razie wszelkich pytań i wątpliwości zapraszamy do kontaktu:
- mailowego: hayloft@hayloft.pl
- telefonicznego: +48 606131718
- przez Facebooka
Jaki będzie czas oczekiwania na zamówienie?
Czas oczekiwania na zamówienie może wahać się w zależności od dostępności produktów, zarówno w naszym magazynie, jak i u producentów lub dystrybutorów.W przypadku, gdy zamówione produkty oznaczone są jako dostępne w naszym magazynie wysyłka nastąpi w ciągu 1-2 dni roboczych. Natomiast w przypadku produktów sprowadzanych na zamówienie czas oczekiwania może wynieść od 2 dni do około 6 tygodni. Skontaktuj się z nami, aby uzyskać informację na temat długości czasu oczekiwania na dany produkt.
Dlaczego warto zapisać się do newslettera?
Zapisując się do naszego newslettera zyskasz nie tylko możliwość śledzenia nowości i promocji w sklepie hayloft.pl.
Dzięki subskrypcji dowiesz się także kiedy na naszym blogu pojawi się nowy artykuł lub recenzja produktowa.
Zaprosimy Cię również do udziału w ankietach mających na celu między innymi wybór tematyki przyszłych artykułów.
Ile zapłacę za dostawę?
Wszelkie informacje dotyczące płatności za dostawę znajdziesz w tej zakładce.
Jakie metody płatności akceptujemy?
Pełne informacje na ten temat znajdują się na tej stronie.
Jak wygląda polityka prywatności?
Szczegóły dotyczące polityki prywatności znajdziesz w zakładce Polityka prywatności.
Co zrobić gdy zapomnisz hasła lub loginu?
Jeśli zapomniałaś/eś hasła to nic strasznego:) Przejdź do strony resetowania hasła i wybierz nowe
W jakich godzinach mogę odebrać towar w punkcie odbioru osobistego?
Odbiór osobisty najlepiej ustalać kontaktując się z nami telefonicznie:). Wszystkie informacje, których potrzebujesz znajdują się w tym miejscu