FAQ

Jak skorzystać z fachowego doradztwa obsługi sklepu?

Skontaktuj się z nami!

  • mailowo: hayloft@hayloft.pl
  • telefonicznie: +48 888 758 496
  • przez Facebooka

Jak wygląda polityka prywatności?

Szczegóły dotyczące polityki prywatności znajdziesz w zakładce Polityka prywatności.

Jaki będzie czas oczekiwania na zamówienie?

Czas oczekiwania na zamówienie może wahać się w zależności od dostępności produktów, zarówno w naszym magazynie, jak i u producentów lub dystrybutorów.

W przypadku, gdy zamówione produkty oznaczone są jako dostępne w naszym magazynie wysyłka nastąpi w ciągu 1-2 dni roboczych. Natomiast w przypadku produktów sprowadzanych na zamówienie czas oczekiwania może wynieść od 2 dni do około 6 tygodni. Skontaktuj się z nami, aby uzyskać informację na temat długości czasu oczekiwania na dany produkt.

Jak mogę dokonać reklamacji towaru?

W celu dokonania reklamacji najpierw poinformuj nas mailowo o zaistniałej sytuacji w dalszej kolejności przejdź do zakładki zwroty i postępuj zgodnie z instrukcją, abyśmy mogli zgłosić twoją reklamację u producenta.

Jak mogę wymienić lub zwrócić towar?

Zwrotu lub wymiany możesz dokonać w ciągu 14 dni od momentu wydania towaru przez nasz magazyn. W tym celu wystarczy pobrać i wypełnić formularz dostępny w zakładce zwroty/wymiana towaru, a następnie postępować zgodnie z instrukcją. Wypełniony formularz wraz z towarem na adres naszego magazynu: Hayloft Altmaster Logistyka – Hala nr. 9, ul. Julianowska 61, 05-500 Piaseczno.

Więcej szczegółów znajdziesz w zakładce „wymiana lub zwrot” oraz zakładce „Regulamin”.

W jakich godzinach mogę odebrać towar w punkcie odbioru osobistego?

Odbiór osobisty najlepiej ustalać kontaktując się z nami telefonicznie:). Wszystkie informacje, których potrzebujesz znajdują się w tym miejscu

Gdzie znajduje się punkt odbioru osobistego?

Punkt odbioru osobistego mieści się w naszym magazynie, pod adresem:

Hayloft
Altmaster Logistyka – Hala nr. 9
ul. Julianowska 61
05-500 Piaseczno

Szczegółowe wskazówki znajdziecie tutaj

Ile zapłacę za dostawę?

Wszelkie informacje dotyczące płatności za dostawę znajdziesz w tej zakładce.

Dlaczego warto zapisać się do newslettera?

Zapisując się do naszego newslettera zyskasz nie tylko możliwość śledzenia nowości i promocji w sklepie hayloft.pl.

Dzięki subskrypcji dowiesz się także kiedy na naszym blogu pojawi się nowy artykuł lub recenzja produktowa.

Zaprosimy Cię również do udziału w ankietach mających na celu między innymi wybór tematyki przyszłych artykułów.

Jakie metody płatności akceptujemy?

Pełne informacje na ten temat znajdują się na tej stronie.

Czy muszę mieć konto aby dokonać zakupu?

Nie wymagamy rejestracji by dokonać zakupu w naszym sklepie. Jednakże rejestracja pomaga nam gdy zachodzi potrzeba kontaktu lub dodatkowych ustaleń dlatego szczerze ją zalecamy:)

Jak się z nami skontaktować?

W razie wszelkich pytań i wątpliwości zapraszamy do kontaktu:

  • mailowego: hayloft@hayloft.pl
  • telefonicznego: +48 888 758 496
  • przez Facebooka